1. პროექტის სახელი:ოთხკუთხედები
2.პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით:ეს საკითხი ფართო საკითხია.მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნული საკითხის გარშემო.
3.პროექტის სრული აღწერა:ოთხკუთხედების გარშემო მოსწავლეები გაიხსენებენ ცოდნას,გამოიკვლევენ და განსაზღვრავენ ამოზნექილი ოთხკუთხედების სხვადასხვა სახეებს:პარალელოგრამს,რომბს,მართკუთხედს,კვადრატს.მოძიებულ და შესწავლილ იქნება აღნიშნული ფიგურების თვისებები,შესაბამისი თეორემები.მოსწავლეები დაეუფლებიან თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში, კერძოდ(ამოცანების ამოხსნისას)გამოყენების უნარ-ჩვევებს.მოძებნიან ოთხკუთხედების სხვადასხვა სახეების გამოყენებას არქიტექტურაში,დიზაინში და მოდაში.მომზადდება პრეზენტაციები,მოეწყობა კონფერენცია,ჩატარდება დაწყვილებული გაკვეთილი ამ თემის გარშემო.
4.მონაწილეთა ასაკი:13-14წელი
5.ვადები/ხანგრძლივობა:2თვე
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:სახელმძღვანელო:გურამ გოგიშვილი,თეიმურაზ ვეფხვაძე,ია მებონია,ლამარა ქურჩიშვილი-მათემატიკა-8,მათემატიკური ენციკლოპედიები,კომპიუტერი,ინტერნეტი,პროექტორი,ციფრული ფოტოაპარატი.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიქმნას:მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნული საკითხის გარშემო.ოთხკუთხედების გარშემო მოსწავლეები გაიხსენებენ ცოდნას,გამოიკვლევენ და განსაზღვრავენ ამოზნექილი ოთხკუთხედების სხვადასხვა სახეებს:პარალელოგრამს,რომბს,მართკუთხედს,კვადრატს.მოძიებულ და შესწავლილ იქნება აღნიშნული ფიგურების თვისებები,შესაბამისი თეორემები.მოსწავლეები დაეუფლებიან თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში, კერძოდ(ამოცანების ამოხსნისას)გამოყენების უნარ-ჩვევებს.მოძებნიან ოთხკუთხედების სხვადასხვა სახეების გამოყენებას არქიტექტურაში,დიზაინში და მოდაში.მომზადდება პრეზენტაციები,მოეწყობა კონფერენცია,ჩატარდება დაწყვილებული გაკვეთილი ამ თემის გარშემო.
8.ეს პროექტი ხელს შეუწყობს პედაგოგებს ,მოსწავლეებს,ამ თემით დაინტერესებულ პირებს,მიიღონ ერთად თავმოყრილი ინფორმაცია ოთხკუთხედების შესახებ.
9.სამუშაო ენა:ქართული
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ხელოვნება,ისტი
11.პროექტის ფასილიტატორი:ელენე ბურდული
12.ფასილიტატორის ელ-ფოსტ:eleneburduli.@gmail.com
15.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:www.eleneburduli.blogspot.com
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий